BAZA WIEDZY
Sprzedaż wysyłkowa do Wielkiej Brytanii – co warto wiedzieć?
Wielka Brytania jest jednym z najważniejszych kierunków handlowych dla Polski. Dlaczego sprzedaż wysyłkowa do Wielkiej Brytanii jest atrakcyjnym rynkiem dla polskich przedsiębiorców? Ponieważ w Wielkiej Brytanii jest bardzo duża liczba konsumentów robiących zakupy w...
Cross-border – co to jest i jaki ma potencjał dla branży e-commerce?
Kiedy osiągasz sukces na rynku krajowym, pojawia się pytanie - co dalej? A odpowiedź często jest prosta: sięganie po nowe, międzynarodowe rynki. To właśnie tam kryje się potencjał cross-border e-commerce. Zastanawiałeś się kiedyś, ile osób kupuje przez internet na...
Kompleksowa usługa logistyczna – jakie elementy zawiera?
Dla wielu przedsiębiorców zarządzanie własną logistyką może być niezwykle wymagające. Czasem pełne wyzwań i pozytywnych doświadczeń, a czasem po prostu stresujące i zawiłe. Właśnie tutaj pojawia się idea skorzystania z kompleksowej usługi logistycznej. Jako wybawienie...
Co to jest VAT OSS?
Właściciele sklepów online muszą bacznie przyglądać się wielu aspektom prowadzenia swojego biznesu. Wyzwaniem, przed którym często stają przedsiębiorcy, jest skomplikowana struktura podatkowa, zwłaszcza w kontekście transakcji międzynarodowych. W obrębie Unii...
Co to jest numer EORI i dlaczego jest ważny?
Jeśli planujesz sprzedaż bądź kupno towarów poza granicami Unii Europejskiej (pamiętaj, że do tego grona zaliczamy również Wielką Brytanię), prędzej czy później spotkasz się z terminem „numeru EORI”. Czym on jest i do czego jest potrzebny? Co to jest numer EORI? Numer...
E-commerce 2024: Innowacje, personalizacja i zrównoważony rozwój. Jakie trendy zdominują branże?
Handel elektroniczny (e-commerce) to dynamicznie rozwijająca się branża, która nieustannie ewoluuje. W 2023 roku liczba osób kupujących przez internet w Polsce, wzrosła do 79%1. Oznacza to, że już ponad 30 milionów Polaków dokonuje zakupów w sieci. Jakie czynniki...
Logistyka – koszt czy źródło zysków?
Dla wielu logistyka na zawsze będzie kosztem, Dla nas to koszt, który w połączeniu z orientacją na tzw. „customer experience”, czyli wyjątkowe przeżycie konsumenckie – pozwala liczyć na zwrot w postaci satysfakcji Klienta, zbudowania wyjątkowej więzi emocjonalnej z...
Jesteś właścicielem, zarządzasz firmą? Dlaczego warto znaleźć czas na rozmowę z nami?
Czy logistyka to jest temat, którym powinna zajmować się osoba zarządzająca firmą? Czy jako jedna z wielu kwestii organizacyjnych i kolejna pozycja kosztowa powinna pozostać w rękach pracownika zajmującego się tą dziedziną. W zakresie standardowych usług logistycznych...