O nas
Satysfakcja klienta.
Proaktywność i otwartość na zmiany.
Innowacyjność.
Wiarygodność.
Spółkę prowadzącą Centrum Dystrybucyjne obsługujące zamówienia wysyłane do Polski, ale też do ponad 100 krajów na całym świecie, w tym do: Unii Europejskiej, na Bliski i daleki wschód, do Ameryki Północnej itd. – stworzyliśmy jako troje wspólników: Marta Małecka, Przemek Zborowski i Paweł Bednarz.
Stworzyliśmy 4Values, czyli centrum dystrybucyjne wierząc, że stanie się naszą firmą marzeń i że tym jak działamy będziemy spełniać marzenia naszych Klientów o doskonałej obsłudze, o braku jakichkolwiek trosk w obszarze logistyki, o sprawnej dostawie i kontroli kosztów. Chcieliśmy też, aby praca w 4Values była satysfakcjonująca dla naszych pracowników, aby byli z nami latami i czuli, że są ważni i są częścią naszego wspólnego sukcesu współtworząc z nami razem procesy jakie wykonuje operator logistyczny i wykonując je na co dzień.
Zaczęło się od obsługi zamówień na rynek Polski oraz unijny – z Pruszkowa, pod Warszawą, w 2018 roku otworzyliśmy centrum dystrybucyjne w Wielkiej Brytanii, w 2020 roku z Polski obsługiwaliśmy wysyłki do ponad 80 krajów na całym świecie!
W 2023 roku planujemy otwarcie Centrum logistycznego w USA. W Polsce obsługujemy zarówno Klientów Polskich, z Warszawy, okolic, ale też pracujemy z markami ecommerce z całego kraju.