Zarząd

Firmę 4Values Sp. z o. o. tworzy zespół wysokiej klasy specjalistów. Posiadamy duże i wszechstronne doświadczenie w zakresie logistyki i łańcucha dostaw. Nasze możliwości, doświadczenie oraz wiedza w zakresie procesów logistycznych oraz działań biznesowych gwarantują naszym Klientom satysfakcję ze współpracy.

 

Paweł Bednarz (1982)

Odpowiada za operacje, rozwój IT oraz wdrożenia. Od lat zajmuje się logistyką i usprawnianiem procesów. Doświadczenie – zaczęło się niewinnie od pracy tymczasowej zaraz po studiach niedaleko miejsca zamieszkania – od stanowiska pracownika magazynowego, jako że z natury jest ambitny i pracowity szybko przeszedł w hierarchii magazynowej od pracownika magazynowego do kierownika zmiany na dużym projekcie w międzynarodowej korporacji DHL. Dalej zapragnął czegoś więcej, spojrzenia na rzeczy z perspektywy zarządzania całym magazynem oraz bezpośredniego kontaktu z klientem… i tak budował swoją wiedzę i kompetencje przez szereg stanowisk związanych z usprawnianiem pracy magazynu, obsługą klienta, implementacją projektów aż do prowadzenia własnej firmy która świadczy usługi logistyczne +. 😊 Pracował dla takich gigantów logistycznych jak; DHL, Kuehne+Nagel, ID Logistics. Prywatnie – mąż i ojciec dwójki dzieci, majsterkowicz, pasjonat „Zrób to Sam”, interesuje się sportem, rozwojem nowych technologii oraz programowaniem.

Przemysław Zborowski (1983)

Odpowiada za kontakt z klientami oraz dostawcami.  Od lat związany z logistyką. Pierwszą pracę rozpocząłem młodo zaraz po ukończeniu 18 roku życia jako pracownik magazynowy, a w późniejszym czasie pracownik działu kontroli jakości dla niemieckiego koncernu Volkswagen. Po kilku latach pracy, ukończeniu studiów logistyczny oraz zdobyciu doświadczenia zawodowego podjąłem pracę jako kierownik działu obsług klienta dla szwedzkiego operatora logistycznego PostNord gdzie byłem odpowiedzialny za rozwój oraz kontakt z klientem. Chęć dążenia do ciągłego rozwoju oraz poszukiwanie tego co tak na prawdę chcę robić w życiu sprawiła, że w chwili obecnej prowadzę działalność. Prywatnie – lubię dobre kino oraz interesuje się sportem.

Marta Małecka (1983)

Odpowiada za strategię oraz rozwój biznesowy firmy. Od lat zajmuje się rozwojem ludzi oraz organizacji. Tworzy start-upy oraz zajmuje się restrukturyzacjami. Pracuje zgodnie z filozofią Lean management, wchodząc zawsze w realia firmy od poziomu szeregowego pracownika do perspektywy zarządu. Z pasją bierze udział w tworzeniu nowych rozwiązań dla Klientów – biorąc pod uwagę ich obecne oraz przyszłe cele biznesowe. Z wykształcenia – magister inżynier chemii metaloorganicznej, ukończyła Politechnikę Warszawską. Przez ostatnie 10 lat związana na wysokich pozycjach zarządczych z branżą logistyczną. Zarządzała zespołem sprzedażowym DB Schenker oraz stworzyła i zarządzała w Polsce oddziałem największego skandynawskiego operatora logistycznego – PostNord. Z pasji – przedsiębiorczyni, prowadzi również polską markę bielizny premium – Li Parie Lingerie. Prywatnie – pasjonatka podróży i rozwoju osobistego. Nie może przestać motywować siebie i innych do ciągłych zmian. Szanuje prawo, za wyjątkiem ograniczenia prędkości na autostradzie.