Rada nadzorcza
Stefan Lager
Manager z bardzo dużym doświadczeniem w obszarze logistyki, międzynarodowych organizacji, a w szczególności – rozwoju biznesu.
Przez 10 lat tworzył dywizję Fulfulment w jednej najbardziej rozpoznawalnych firm zajmujących się komunikacja i wydrukami masowymi w Skandynawii – Stralfors. Następnie po przejęciu przez PostNord AB – zarządzał Postnord Fu lfilment posiadającą oddziały w 3 krajach: w Szwecji, Norwegii oraz Polsce.
Od marca 2016 roku jest Dyrektorem zarządzającym Beijer Electronics, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach graficznych dla przemysłu.
Od grudnia 2017 roku jest Członkiem Zarządu grupy Bing, jednego z wiodących producentów opakowań na rynku Europejskim.
Zdecydował się dołączyć do Rady Nadzorczej, widząc duże możliwości rozwoju 4Values na rynku skandynawskim, w szczególności w przypadku Klientów chcących się szybciej rozwijać nie tylko w Skandynawii ale i na rynku europejskim. Stefan widzi potencjał 4Values w elastyczności świadczonych usług i rzetelnym podejściu do pracy z Klientami.
Mikael Emmet Johannson
Wyjątkowy człowiek, potrafiący w procesie budowania i rozwoju współpracy pracować na wszystkich poziomach organizacyjnych z Klientem, po to aby doskonale zrozumieć aktualne i przyszłe potrzeby oraz wykreować rozwiązanie optymalne biznesowo, funkcjonalnie i kosztowo. Emmet jest niekwestionowanym mistrzem sprzedaży B2B.
Przez 21 lat pracował w firmie Stralfors zajmując się pozyskiwanie kluczowych Klientów i tworzeniem dla nich innowacyjnych rozwiązań. To właśnie on doprowadził do realizacji pierwszych kontraktów w zakresie fulfilmentu. Przez ostatnich 6 lat zarządzał sprzedażą oraz aktywnie pracował z największymi Klientami firmy. Od maja 2017 roku jako Dyrektor ds. Rozwoju w randze Członka Zarządu pracuje w firmie Verisec wdrażającej elektroniczną tożsamość w krajach Unii Europejskiej oraz obsługującej bezpieczeństwo transakcji płatniczych.
Jolanta Lewicka
Kobieta która od podstaw stworzyła pierwszą polską markę bielizny ekskluzywnej – Li Parie. Osoba która stoi za niezwykłym designem sprzedawanej bielizny i odzieży. Jola ma niezwykłe podejście do Klienta i jest mistrzem sprzedaży w relacji z Klientem indywidualnym. Dzięki jej metodzie pracy, którą przekazuje pracownicom firmy – każda kobieta która wejdzie do przymierzalni salonu Li Parie, nawet jeśli nie dokona zakupu – poczuje inny wymiar kobiecości. To jest właśnie doskonałe zobrazowanie „customer experience” tak ważnego dla zespołu 4Values. Jola dzieli się z 4Vakues swoją wiedzą, obserwacjami, doświadczeniami właśnie w tym zakresie.